שירות לקוחות
ב-Whatsapp
054-4661551

שירות לקוחות<br>ב-Whatsapp<br>054-4661551

מחשב Lenovo ThinkCenter M51 USFF עם Windows 7 Pro+Office ברשיון לנובו

מחשב שולחני קטן מימדים בתצורת USFF מחודש מבית Lenovo IBM מסדרת ThinkCenter בגודל שנכנס בקלות על כל שולחן! אפילו הקטן ביותר ומשאיר שפע של מקום פנוי לניצול מירבי של סביבת העבודה.
שאל אותנו על מוצר זה הוסף להשוואה
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 5 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה משנת 1999 
מחיר: 495 ₪
משלוח נקודת חלוקה קרובה: 35 ₪
זמן אספקה: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי

שאלות ותשובות על מוצר

חוות דעת על מוצר

תוספות ושדרוגים

 

מיקרוסופט אופיס

מידע נוסף

מכירה זו הינה מכירה מסובסדת לזכאים במסגרת פרוייקט “וולט למען  הקהילה” במסגרתה מסופק מחשב מחודש עם מלאה לשנה הכולל מערכת הפעלה מקורית של  מיקרוסופט וחבילת תוכנות אופיס ברשיון. מחשבים אלו מסופקים ממלאי שהוקצה לפרוייקט בקונפיגורציה בסיסית עם אפשרויות שדרוג בתשלום. כל המחשבים המסופקים במסגרת הפרוייקט מגיעים עם מערכת הפעלה מקורית בעברית של מיקרוסופט Windows 7 Professional ברשיון מותקנת ומוכנה לעבודה. מחשבים אלו מסוגלים להריץ בקלות משימות יומיומיות כגון ישומי אופיס, הנהלת חשבונות, אפליקציות אינטרנט, ישומי ענן, ישומי משרד מרוחק וכד’ המחשב מגיע עם חבילת אופיס 2007 של מיקרוסופט ברשיון.

 

זכאים לרכוש במסגרת הפרוייקט מקבלי קצבת ביטוח לאומי ובני משפחותיהם לדוגמא: הבטחת הכנסה, דמי אבטלה, קצבת נכות או ניידות, מזונות, פנסיה וכד’ ובנוסף מוסדות חינוך, גני ילדים ועובדיהם, עמותות רשומות, מוסדות רפואיים מוכרים וספריות. 

מוצר מחודש  – מחשב זה היה בשימוש קודם, עבר בדיקות מקיפות ושדרוג רכיבים ע"י צוות טכנאים מיומן במעבדה שלנו באנגליה ו/או בארץ, וטעינה מחדש של מערכת ההפעלה בסטנדרטים הגבוהים של מיקרוסופט.מחשב זה מגיע מוכן להפעלה ישירות מהקופסא עם ממשק לקוח חדש של חלונות 7, הלקוח יזין את פרטיו והגדרותיו ממש באותה צורה בה המחשב יוצא ממפעל היצרן.

 

מאפיינים עיקריים

גודל המחשב הינו כ- 27×26×8 ס"מ בלבד! סדרה זו מוכרת באמינותה ומשרתת נאמנה שנים רבות מוסדות פיננסיים, משרדי ממשלה, בתי חולים ומוסדות גדולים אחרים ברחבי העולם. כל המחשבים המוצעים עברו סדרת בדיקות מחמירות ומקיפות של לוח האם על כל מרכיבוי עד לרמת הרכיב, הדיסק הקשיח, הזכרון, המעבד הגרפי ועוד על מנת לוודא תקינות מוחלטת של המערכת.